Kategorie

PLAN DŁUGOTERMINOWY CZĘŚĆ 2


 Kolejna część długoterminowego planu przewiduje także pokazanie się na plaży bez stresu. Jak wiadomo próbuję się odchudzić od zawsze, z tym, że do tej pory nie poczyniłam w tym kierunku żadnych kroków, oprócz wydania pieniędzy na karnet na siłownię. Udowodniłam sobie, że od samego posiadania karnetu się nie chudnie. Kilka razy próbowalam się umówić na siłowni na prywatna sesję z trenerem, ale zawsze mnie spławiali, mówiąc, że lepiej, jak najpierw przyjdę i się rozejrzę, a potem się ewentualnie zdecyduję. Nie to nie. Widocznie nie za bardzo mi zależało. Ale tym razem znalazłam trenera w Internecie i od razu wyznaczyl mi termin sesji. Bo ja muszę mieć nad sobą bat – czyli umówić się konkretnie, na konkretną godzinę, z konkretnym człowiekiem .

 I oto mam trenera. Ba, nie tylko mam, ale regularnie się z nim spotykam (dwa spotkania,  to już chyba regularnie?).  Umówione mam następne. Staram się, dzielnie ćwiczę, a trener obiecuje mi różne cuda i roztacza przede mną wizję świetlanej przyszłości. Na przykład taką, że zrobię pompkę. Nikomu tego jeszcze nie mówiłam, ale ja nigdy w życiu nie zrobiłam pompki.  Ani jednej. Czekam więc na efekty. Gdy zaczną mi opadać spodnie i zrobię tę nieszczęsna pompkę, pochwalę się.

 Byłam też na spotkaniu z dietetyczką, która tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że nie ma takiej rzeczy o zdrowym odżywianiu, której bym już nie wiedziała.Wiedziałam także to, że schudnę, jeśli odstawię słodycze i alkohol. No to odwyk. Jak mus, to mus.

 

2c komentarze/y do PLAN DŁUGOTERMINOWY CZĘŚĆ 2

  • kuleczka

    odstawienie slodyczy i alkoholu oraz silownia, to niezla kombinacja, i powaznie dobrze wrozy,aczkolwiek jak juz cie wciagnie to moze dorzuc sobie rower lub steper:)efekt bedzie na bank

  • A.

    Odstawić słodycze..? Oj, współczuje! :) Ale trzymam kciuki za efekty :)

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>